7.05.2012

TABANOG


Gitugpo ikaw sakay ang kinatibuk-an
Sa akong mga pangandoy:
Bisag dili ko tuyo pagkab-ot sa langit
Tinguha kong mohalok sa mga panganod---
Kay unsa bay mawala sa pagsulay?

Ug ning imong paghirighirig
Ug pagkindangkindang sa kahitas-an
Kay lagi nakadaitol ka na man sa aping
Sa hataas nga katilingban: Nahimuot ako---
Bisan pag ako nasayod sa dadangatan

Ug gipadahunog ug gipahadyong ko ikaw
Tadlas sa lawod sa bughaw nga kalangitan:
Ako nga naggunit sa imong tugot
Mihigda sa dughan sa berdeng laguna
Nga nagpangamay sa imong pagbalik

Takulahaw lang gigisi sa Upat ka Hangin
Ang hubog mong bayhon: Ug ikaw mitiurok---
Gipaabot ko ang nagusbat mong kalawasan
Dinhi ning balilihan: piniyong king mga mata
Kay buot kong hawiran ang mga luha...

Ugma puhon magpalupad na upod akog
Laing tabanog:
Kay ang pagtugpo og daghang mga tabanog
Mao may sukdanan sa akong kalig-on
Atubangan sa katalagman kasakit ug kapakyasan!


-MELQUIADITO MAAMBONG ALLEGO, MD
Putat, Tuburan, Sugbo, Pilipinas

Walang komento :

Mag-post ng isang Komento

Unsay imong ikasulti ani?