8.29.2012

higayon


(kang Dib)

sa makadaghan na nga higayon sama ini
ikaw ug ako magbarog, magtupad.
ako maminaw kanimo ug sekretong manghipos
ug manago sa imong mga pulong

matingala ka, kay usahay mas abtik
motubag akong kahilom sa imong asoy.

sa sunod nga higayon sama ini
nga ikaw ug ako magbarog, magtupad
unta kahibawo nang mohilom ang akong kahilom

ug sa atong panag-estorya
unta moabot ang higayon nga mahimo na nako
ang pagpalanog ning pinitik sa kasingkasing

kay sa sunod dili gani gihapon,
na, basig moupos ang mga higayon
ug hadlok ko nga ikaw ug ako magpabilin lang
sa susamang talan-awon;

magbarog nga magtupad,


-JESSREL GILBUENA
Dakbayan sa Sugbo

1 komento :

  1. interesting poem
    adunay potential
    kon di kasulti
    isulat na lang
    padayon paghablon


    -mananambalak

    TumugonBurahin

Unsay imong ikasulti ani?