8.17.2012

KNIGHT ANG RUSTY ARMOR


Sa dili pa kita,
ikaw mapasaligon, tiunay, andam
manalipod niya.

Naningkamot ko
ako maimo, ikaw maako
sanglit ikaw lang ang gipitik 
sa akong kasingkasing.
Dili na ikaw
kadtong nakita nimo ko sauna
Imong gipasagdan nga masugamak ning gugma
Naghitak na sa kagul-anan ang akong mga mata
Kay ikaw, kaniya nagpabilin nga Knight
Ug kanako Rusty Armor ra

Sa pag-aninag ko sa matag kabuntagon
Nasuta ko nga ikaw nagmaluibon
Sayang ang akong katahom
Kung kanimo lang mahiagom
Wala ko maglangan nangita kug lain ADAN

Ug sa dihang ako nagmalampusun na
Ikaw nagsamok-samok na sa nakaglagan kong gugma?
Dili naman ikaw ang nanag-iya ning gugma
Kay ikaw expired na sama sa lata ug gitay-an na
Busa balik na kaniya bahalag mairo ka.


-GENROSE BABAG
Dakbayan sa Lapulapu

Walang komento :

Mag-post ng isang Komento

Unsay imong ikasulti ani?