4.09.2012

BALAKISAW: kataposang panihapon


kaniadtong bata pa ko, mag-ilog mi nilang manoy, ate ug kuya sa duha ka buok isda inig humag prito ni manoy didto sa among abohan. kasab-an dayon ming papa ug ingnan mi nga dili mag-away. ug tungaon na ni mama ang minantekaan ug ibutang sa tagsa-tagsa namo ka plato. hukaran ko ni ate og bugas-mais. ug usa sugdan among panihapon, mag-ampo magpasalamat mi sa grasya nga among nadawat. ug inig human og kaon, hiposon dayon na ni kuya ang among mga plato ug si ate ang manghugas sa banggera.

karon, ang among lamesa napuno na sa daghang klaseng pagkaon. may paborito nakong humba, sabaw sa linat-ang sobra namo pagpaniudto, mangga ug humay na usab ang among kan-on. apan kaming tulo na lang ni papa nga nag-antiyohos na ug ni mama nga puti na ang tanang buhok ang mangaon. tua na sa abroad si manoy ug ate samtang nagtungha na sa kolehiyo sa dakbayan si kuya. inig human namog pangaon, ako na ang manghipos sa among kinan-an ug manghugas sa among lababo nga de-tiles na. unya, i-double-check nako kon naimpake na ba sa maleta ang tanang gamit nga akong kinahanglan. ugma sa buntag, moabot si kuya ug kuhaon ko niya kay adto nako moistar sa iyang apartment kay mag-nurse na ko.


-PIERO ALDAYA
Carcar, Sugbo

Walang komento :

Mag-post ng isang Komento

Unsay imong ikasulti ani?