7.11.2012

hoy, ikaw nga nagbasa


duna koy pipila ka pangutana
mahitungod sa imong kaugalingon

mahitungod sa imong kinabuhi
mahitungod sa imong paghigugma

ug aron sab makiangayon
pangutan-on ko sab akong kaugalingon

sa susamang mga pangutana
unya pangutan-on dayon tika

nganong nalambigit man ta
labi na kon buot hunahunaon

natong duha
ako ra may nag-estorya?

(sigon sa '"on the wall" ni Craig Hill)


-RICARDO PALMA
Sta. Rosa, Lapu-lapu, Cebu

1 komento :

  1. Duna ko'y pipila ka pangutana
    mahitungod sa imong kaugalingon,

    mahitungod sa imong kinabuhi,
    mahitungod sa imong paghigugma.

    Ug aron sab makiangayon
    pangutan-on ko sab akong kaugalingon

    sa susamang mga pangutana,
    unya pangutan-on dayon tika

    nganong nalambigit man ta
    labi na kon buot lang unta

    hunahunaon natong duha
    ako ra may nag-estorya?


    sa pagkabangga ko sa 'bungbong' ni Craig Hill

    -- IOANNES ARONG

    TumugonBurahin

Unsay imong ikasulti ani?