3.03.2012

Nagpahiping Baso


Sama sa nagsingot nga panit
sa basong imong gigamit
paninaw nako ingon ato sad ko
nagpaabot nimo, apan bugnaw kaayo
sa akong gilagmon
ikaw ang akong handomon
unta ganahan ka.

Apan kon motulo na
ning natigom kong singot
usaron ko kini
ug unta suwayan ko nimog yarok
kay basin diayg tambal ko
imong sid-ok.


-RALH OCANA
Dakbayan sa Sugbo

2 komento :

  1. Gi mingaw siya
    Apan Wala diay' sila.
    Ni higugma siya
    Apan na higugma siya'g uban.
    Ni-asa, nasakitan
    Nagpakatanga.

    TumugonBurahin
  2. Sa matag adlaw nga muagi kining gugma ko ka nimo di gyud mawala ug di gyud mabili
    Unta imong ampingan kining gugma ko nga wala diri wala sad didto
    Sama sa mga butang nga akong pinaning kamotan ing ana ako gugma mahatag ra nako sa imo ang tanan
    Puno na ug singot akong mga kalawasan gilumot na akong kamot sa pagpaningkamot nga mahatag ang kalipay nimo
    Kay ang kalipay nimo kalipay sad nako.

    TumugonBurahin

Unsay imong ikasulti ani?